Time_to_talk
REPORT
INNOVATION

Rapport: Time to Talk - Conversational Commerce

Forbrugerne tager ”smart speakers” (Amazon Echo, Google Home) til sig, i et omfang der er langt større, end hvad de gjorde med smartphones. Enhederne og voice assistants (chatbots) der ”beboer” disse enheder, vil ændre måden at shoppe på for altid. Dermed vil de være med til at skabe en ny æra: Conversational Commerce

Highlights fra rapporten:

  • Consumers are set to use more than 190 million in-home conversational devices, like Amazon Echo and Google Home, by 2019
  • In the US, the market for smart speakers is growing at a rate of 653% annually in its first five years, compared with a 20% for the tablet and 286% for the smartphone
  • The retail market addressable through these devices will reach $35 billion by 2020

Rapporten har til hensigt at forklare hvordan hastigheden af forandringer inden for e-commerce, allerede nu gør sig gældende for forbrugeren; hvordan det skaber et følelsesmæssigt bånd mellem forbruger og brand; hvad det betyder for kundeoplevelsen, hvordan kunstig intelligens gør det muligt, samt de store muligheder Conversational Commerce tilfører organisationer, der gør det rigtigt.

 

todo todo
Kontakt
  • Maria Søndergaard
    Maria Søndergaard
    Digital Services Director
    +45 52189297