Unified Commerce Solution
Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede
NYHED
SALESFORCE

Capgemini lancerer ny løsning til supermarkeder - ‘Unified Commerce Solution for Grocery’

Løsningen benytter tre Salesforce cloud teknologier og MuleSofts Anypoint Platform™ til at accelerere forretningstransformationen for supermarkeder.

Capgemini lancerer ​​Unified Commerce Solution for Grocery, en ny Salesforce Fullforce løsning, der er designet til at hjælpe supermarkeder med at opbygge kundeloyalitet i et hurtigt voksende online detailhandelsmarked. Unified Commerce Solution for Grocery integrerer e-handel med marketing- og kundeservice systemer og hjælper supermarkeder med at personalisere tilbud og levere dagligvarer hurtigere.

Capgeminis undersøgelse, The Last Mile Delivery Challenge, viser at niveauet af online indkøb er sat til at vækste gevaldigt. 38 procent af de amerikanske kunder køber allerede deres dagligvarer online (mindst en gang om ugen eller flere gange), og det tal forventes at stige til 52 procent inden 2021. Desuden har 40 procent af forbrugerne nu placeret levering som en "must-have” funktion når de handler dagligvarer online. Én ud af fem forbrugere siger, at de er parate til at skifte supermarked, hvis levering af dagligvarerne ikke er en del af servicen.

Unified Commerce Solution for Grocery løsningen hjælper med at opnå forretningsmål og imødekomme behovene hos den moderne supermarkedskunde ved, at levere e-handel, marketing og kundeservice via Salesforce Commerce Cloud, Marketing Cloud og Service Cloud.

Desuden indeholder løsningen MuleSofts Anypoint Platform™ som muliggøre integrationen af legacy data og applikationer, point-of-sales-, finansielle- og lagersystemer, loyalitetsprogrammer, promotion engines mv. i et applikationsnetværk. Formålet med løsningen er, at supermarkederne skal kunne; reducere time-to-market, levere en omnichannel-strategi, integrere back-end systemer med digitale kundeorienterede teknologier og implementere nye, innovative teknologier til forbedring af kundeoplevelsen. Løsningen omfatter:

  • Ændring af tidligere placerede ordrer, før levering er bekræftet.
  • Sortering, søgning og filtrering af produkter baseret på tidligere ordrer.
  • Administrer nemt kundepræferencer, ved at tilføje og gemme favorit produkter til en kundes profil for hurtig genbestilling.
  • Indkøb til specifikke lagerbeholdninger med realtids blik på produktvalg, prissætning og leveringstider.
  • Strømlining og personliggørelse af e-mail-marketingkampagner.

"Online-supermarkedshandel forventes at vokse betydeligt i løbet af de næste par år, og det er derfor spændende at se på nye innovative måder, at nå forbrugerne på og samtidig skabe differentierede digitale shopping oplevelser", siger Maria Søndergaard, direktør for digitale løsninger hos Capgemini og fortsætter, "Løsningen kan hjælpe supermarkeder hurtigt og omkostningseffektivt med at implementere teknologi til; at opfylde ordrer, opbygge kundeloyalitet og i sidste ende transformere deres virksomheder."

Unified Commerce Solution for Grocery stadfæster Capgeminis unikke evne til at kombinere egen ekpertise og kompetencer, partner-teknologier og erfaring med levering af end-to-end forretningsløsninger til detailhandlere, gennem hele deres transformationsrejse.

"Vi er glade for, at Capgemini igen er blevet anerkendt som Salesforce Fullforce Solution-partner og for at hjælpe supermarkeder med at komme tættere på deres kunder på helt nye og innovative måder", siger Don Lynch, SVP, Worldwide Alliances hos Salesforce og fortsætter, "Vi arbejder tæt sammen med Salesforce Fullforce Solution partnere for at sikre, at vores kunder nyder godt af Capgeminis dokumenterede branchekompetence på Salesforce Platform."

Capgemini har været en global strategisk rådgivende alliancepartner med Salesforce i mere end 10 år, og deres kapacitets- og løsningsportefølje fortsætter med, at opfylde de digitale oplevelsesbehov hos kunder over hele verden, så de kan opnå mere innovation og en større konkurrenceevne.

Om Capgemini

Capgemini er førende global leverandør af rådgivning, teknologiservices og digital transformation. Med 50 års erfaring, dyb industrispecifik ekspertise og en lang række ydelser hjælper Capgemini virksomheder og offentlige institutioner med at indfri deres forretningsmæssige ambitioner - fra strategi til it-drift. I Danmark har Capgemini ca. 300 ansatte. Globalt beskæftiger Capgemini Gruppen over 200,000 medarbejdere mere end 40 lande. Capgemini Gruppen omsatte i 2018 for €13,2 milliarder. Se mere på www.capgemini.dk eller www.capgemini.comPeople matter, results count. 

Om Anypoint Platform

MuleSoft's Anypoint Platform™ er en førende ’application network platform’. Platformen gør det muligt for virksomheder at oprette sammensatte applikationer, der forbinder apps, data og enheder via en API-sammenkobling for at danne et fleksibelt netværk af applikationer. Anypoint Platform er en samlet og enkel løsning til iPaaS med fuld API-styring, både lokalt og i cloud.

Salesforce, Fullforce, Commerce Cloud, Marketing Cloud, Service Cloud er blandt andet varemærkerne for salesforce.com, inc.

Salesforce Fullforce Solutions er systemintegratorer, der er anerkendt for deres specialisering inden for prioriterede Salesforce-industrier og andre vigtige løsningsområder.

todo todo
Kontakt
  • Maria Søndergaard
    Maria Søndergaard
    Director, Market Segment East
    +45 52189297