Digital Transformation Review 2019
NYHED
DIGITAL

Capgeminis Digital Transformation Review 12. udgave

I vores seneste udgave af 'Digital Transformation Review' rapport, fortæller globale digitale chefer, hvordan deres organisationer transformerer sig for at opnå succes i en digital verden i konstant forandring.

Vallensbæk, den 12. februar 2019 - Capgemini Research Institute offentliggjorde udgivelsen af ​​den 12. udgave af rapporten Digital Transformation Review. Den senneste udgave, Taking digital transformation to the next level: Lessons from the leaders, giver en oversigt over 'digital mastery', og hvordan organisationer skaber værdi ved at gøre brug af en række avancerede teknologier. I denne udgave af rapporten interviewede Capgemini en række digitale chefer fra store organisationer for at få et førstehånds indtryk af de vigtigste evner og kompetencer, der kræves for at opnå succes i en hurtigt udviklende digital verden.

Højdepunkter fra interviewet omfatter:

  • Hvordan en organisations formål er nøglen til en positiv vision for dens interessenter - fra medarbejdere til forbrugere

  • Hvorfor en robust ledelse skal være tilbøjelig over for lokale markedsbehov

  • Hvordan ledere skal engagere sig mere i digitale teknologier til at opbygge de rigtige kompetencer

  • Hvorfor personalisering er nøglen til at opfylde nutidens kunders behov

"Reglerne i 'digital mastery' ændrer sig konstant, og en række avancerede teknologier - fra kunstig intelligens til internet of things - hjælper organisationer med, hvordan der skabes værdi; Der er dog fortsat relevante spørgsmål om, hvilke muligheder og lederskabskvaliteter der kræves for at udnytte denne mulighed, især hvad angår medarbejderinddragelse, talent og kultur." siger Jerome Buvat, global forskningschef og leder af Capgemini Research Institute. "Denne udgave af Digital Transformation Review tackler disse spørgsmål med eksempler fra erhvervslivet og de digitale chefers perspektiver. Vi takker disse ledere for at dele deres indsigt i de vigtigste kompetencer, der kræves for at opnå succes i en digital verden i konstant forandring."

Rapporten fremhæver pragmatiske ideer til best practices men trækker også tråde til en nyligt udgivet global rapport af Capgemini Research Institute: Understanding Digital Mastery Today: Why companies are struggling with their digital transformations.

Capgemini Research Institute talte med Sabine Scheunert, Digital Vice Præsident og IT Marketing / Salg Mercedes-Benz, for at forstå Daimlers digitale transformation og den vigtige rolle, som kultur og talent spiller. Sabine sagde: "Gennem et internt initiativ, digitalONE, etablerede vi et program, der anvender nye arbejdsmetoder – med fundament i co-creation. Det er en udformning af en organisation i transformation, hvor siloer brydes ned, teams og discipliner fusionerer, og der opstår en ny fælles tankegang. digitalONE understreger vores strategi, vores team, såvel som vores ånd og tankegang."

Cyril Garcia, administrerende direktør for Capgemini Invent og medlem af group Executive Committee sagde: "Der er ingen tvivl om, at organisationer forstår, hvor vigtigt ​​digital transformation er; Udfordringen er dog at være på forkant med en hurtigt udviklende digital verden. For at opnå succes med det, er det nødvendigt at udvikle unikke digitale kompetencer, ledelsesevner og en stærk digital kultur, hvor medarbejdere indgår i en organisations transformationsagenda. "

Med dedikerede forskningscentre i UK, USA og Indien beskæftiger Capgemini Research Institute et verdensomspændende netværk af eksperter og arbejder tæt sammen med akademiske, industrielle og teknologiske partnere. Institutet blev for nyligt rangeret nr. 1 i verden af analytikerfirmaet Source Global Research i kategorien ”Excellence in Thought Leadership Content”. Capgemini's forskning modtog sin højeste placering på baggrund af sin differentiering, værdifuldt indhold, troværdige ekspertforfattere og værdifulde anbefalinger med et tydeligt call-to-action.

Klik her for at få adgang til den nyeste udgave af Digital Transformation Review.

Om Capgemini

Capgemini er førende global leverandør af rådgivning, teknologi services og digital transformation. Virksomheden er i front, når det kommer til innovation, for at kunne realisere sine kunders potentiale inden for ​​Cloud, Digital og platforme. Baseret på 50 års erfaring, dyb industrispecifik ekspertise og en række ydelser hjælper Capgemini kunder med at opnå deres forretningsmæssige ambitioner - fra strategi til drift. Capgemini er drevet af en overbevisning om, at teknologiens forretningsmæssige værdi kommer af samspillet med mennesker. Det er et multikulturelt selskab med 200.000 medarbejdere i over 40 lande. Koncernen havde i 2017 en omsætning på 12,8 mia. EUR.

Besøg os på http://www.capgemini.dk/ People matter, results count.

Om Capgemini Research Institute

Capgemini Research Institute er Capgemini's interne forskningshold med fokus på alt digital. Instituttet offentliggør rapporter om indflydelsen af ​​digitale teknologier på store traditionelle virksomheder. Holdet gør nytte af det verdensomspændende netværk af Capgemini-eksperter og arbejder tæt sammen med akademiske og teknologiske partnere. Instituttet har dedikerede forskningscentre i Indien, UK og USA. Instituttet blev for nyligt rangeret nr. 1 i verden for kvaliteten af ​​sin forskning af uafhængige analytikere.

Besøg os på https://www.capgemini.com/researchinstitute/

todo todo
Kontakt
  • Mohamed Attazgharti
    Mohamed Attazgharti
    Marketing & Communication Director
    +45 52189431
  • Maria Søndergaard
    Maria Søndergaard
    Director, Market Segment East
    +45 52189297