Capgemini ’Leader’ for Advanced Digital Workplace Services
NYHED
DIGITAL

Capgemini udnævnt som ’Leader’ for Advanced Digital Workplace Services af NelsonHall

Vallensbæk, 3. april 2019 - Capgemini meddelte i dag, at vi er blevet udnævnt som ’Leader’ i NelsonHall Evaluation & Assessment Tool (NEAT) Rapporten for Advanced Digital Workplace Services. Capgemini blev anerkendt af NelsonHall for sin evne til at imødekomme fremtidige kundekrav såvel som for at levere øjeblikkelige resultater og fordele til deres kunder.

Capgeminis Digital Workplace Services understøtter vores Connected Employee Experience-løsning, som forbinder teammedlemmer med et fysisk kontor, mennesker og support-services for at give en omfattende brugeroplevelse. For at hjælpe med at tiltrække og fastholde de bedste talenter, bringer Capgemini fleksibilitet og teknologi ind i virksomhedens arbejdsplads.

John Laherty, Senior Research Analyst, NelsonHall, sagde: "Capgemini har udviklet et stærkt fundament på tværs af Digital Workplace Services gennem sin Connected Employee Experience-løsning, der fokuserer på at forbinde en medarbejder med alt, der kræves for at give en bedre brugeroplevelse. Capgemini udvider yderligere slutbrugeroplevelsen gennem anvendelse af ’gamification’ metoder til at implementere nye værktøjer for medarbejdere på tværs af arbejdspladsen. De er også godt rustet til at understøtte kunderne med deres Digital Workplace Transformation-initiativer gennem sine konsulent-services, Applied Innovation Exchanges (AIE'er) og Connected Employee Experience Labs for at demonstrere scenarier og workshops relateret til den virkelige verden.”

Capgemini's Connected Employee Experience bringer nye valgmuligheder og fleksibilitet til medarbejder-support, engagement og interaktioner. Servicen består af 3 kerneelementer:

  • Connected Workspace: giver medarbejdere mulighed for at bruge en hvilken som helst enhed til at arbejde - firmaudstedt eller personlig - og giver dem hurtig og nem adgang til mobilapps, webapps, hostede apps og data. Det giver også en enkelt gateway til at inkorporere applikationer, cloud-services, support, rapportering og meget mere.

  • Connected Office: gør det lettere at interagere med det fysiske kontormiljø.

  • Connected Employee: Omdanner serviceoplevelsen ved hjælp af kognitiv databehandling, analyse, machine-learning, chatbots, voicebots og gamification for at reagere på eller endda forudsige medarbejderbehov. Medarbejdere får præcis det, de har brug for på mindre tid, med en mindre indsats, så der opnås mere produktivitet og tilfredshed.

For at få kunder til at forstå mulighederne i Connected Employee Experience og se løsningerne i aktion har Capgemini åbnet flere Connected Employee Experience Showcase Labs over hele verden inkl. Polen (Krakow), Canada (Toronto), Sverige (Stockholm), Storbritannien (London) og Indien (Mumbai).

"Vi er glade for at blive udnævnt som ’leader’ i NelsonHalls Advanced Digital Workplace Services NEAT", siger Jean-Philippe Bol, administrerende direktør for Cloud Infrastructure Services hos Capgemini og medlem af bestyrelsen. "I dag bruger medarbejdere mange enheder som tablets, smartphones, desktops, bærbare computere og IoT-chatbots i deres hverdag liv. De forventer det samme niveau af teknologi og fleksibilitet på arbejdspladsen. Capgemini hjælper organisationer med at tilbyde deres medarbejdere et komplet udvalg af værktøjer til at forbinde dem med hinanden og med hele deres eco-system for at opnå mere produktivitet og bedre resultater."

NelsonHalls NEAT er en metode, hvor strategic sourcing-managers kan evaluere serviceudbydere og er en del af NelsonHalls Speed ​​to Source initiativ. NEAT-værktøjet vurderer serviceudbyderes evne til at levere øjeblikkelig resultater og fordele til kunder og deres evne til at imødekomme kundernes fremtidige krav, hvilket er en pragmatisk vurdering af serviceudbydernes evne til at tage kunderne på en innovationsrejse.

For at læse hele rapporten klik her

Om Capgemini

Capgemini er førende global leverandør af rådgivning, teknologi services og digital transformation. Virksomheden er i front, når det kommer til innovation, for at kunne realisere sine kunders potentiale inden for ​​Cloud, Digital og platforme. Baseret på 50 års erfaring, dyb industrispecifik ekspertise og en række ydelser hjælper Capgemini kunder med at opnå deres forretningsmæssige ambitioner - fra strategi til drift. Capgemini er drevet af en overbevisning om, at teknologiens forretningsmæssige værdi kommer af samspillet med mennesker. Det er et multikulturelt selskab med 200.000 medarbejdere i over 40 lande. Koncernen havde i 2017 en omsætning på 12,8 mia. EUR.

People matter, results count.

Om NelsonHall

NelsonHall er en førende globale analytics-virksomhed dedikeret til at hjælpe organisationer med at forstå ’art of the possible’ inden for it og business-services. Med analytikere i USA, U.K. og resten af Europa, leverer NelsonHall organisationer med detaljerede og nødvendige oplysninger om markeder og leverandører (herunder NEAT-vurderinger), der hjælper dem med at foretage hurtige beslutninger på baggrund af pålidelig research. Og for leverandører giver NelsonHall dybt kendskab til markedsdynamik og brugerkrav for at hjælpe dem med at finpudse deres markedsstrategier. NelsonHalls forskning er baseret på streng og innovativ forskning, som bredt er respekteret for kvaliteten og den dybdegående indsigt i deres analysen.

todo todo
Kontakt
  • Mohamed Attazgharti
    Mohamed Attazgharti
    Marketing & Communication Director
    +45 52189431