Capgemini x North
Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede
ARTIKEL
DNA

Capgemini bliver aktiv medspiller i en vigtig kulturel udvikling

Esport står som en af de vigtigste kulturelle udviklinger i nyere tid. Med et seertal, der forventes at vokse fra 453 millioner i 2019 til 580 millioner i 2021, er sporten i dén grad kommet for at blive. Nu indgår Capgemini et partnerskab med en af de mest fremtrædende esports organisationer, North.

Esport er en global kultur, og ideen om digital sport falder naturligt ind i Capgeminis DNA og hos vores medarbejdere. Vi tror på, at samspillet mellem teknologi og mennesker kan skabe bedre virksomheder såvel som en bedre verden.

Ud over den teknologiske og innovationsmæssige dimension, der forener Capgemini og esports-verdenen, er partnerskabet med North baseret på et sæt fælles værdier som Boldness, Team Spirit og Fun. Vi forsøger altid at skubbe til de digitale grænser, både i form af de services og løsninger vi leverer til kunder, men også i forhold til hvem vi indgår partnerskaber med. North er en ambitiøs organisation, der sigter efter at være de bedste indenfor deres område og samtidig har fokus på at skabe glæde og begejstring hos deres fans og publikum.

Vi har været i dialog med North over flere omgange og indså allerede fra start, at vores to virksomheder delte mange af de samme værdier. Vi var på udkig efter et samarbejde, der gik udover de traditionelle partnerskaber, og som afspejlede os som organisation samt vores værdier. Det er mig derfor en stor glæde at indgå i et partnerskab med North; jeg mener, det vil styrke vores bånd til en stor gruppe af ligesindede og potentielle fremtidige medarbejdere. Capgemini er en af ​​de førende it-konsulentvirksomheder i verden, men vi er også gamers”. siger Capgemini Skandinaviens adm. direktør, Anil Agarwal.

"Vi er glade for at byde Capgemini velkommen til North-familien og er begejstret for at samarbejde med en virksomhed, der forstår os, og som er i spidsen for digital innovation. North er et ambitiøst team, der løbende vil forbedre og glæde deres publikum,” siger Norths adm. direktør, Christian Sørensen.

Du kan læse mere om vores partnerskab med North her.

Når North ca. 100 dage om året rejser rundt og deltager i turneringer, vil Capgemini logoet på deres trøjer blive vist til millioner af seere.

Newzoo Global Esport Market Report 2019: https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-global-esports-economy-will-top-1-billion-for-the-first-time-in-2019/   


Forfatter

Mohamed Attazgharti
Mohamed Attazgharti
Marketing & Communication Director
+45 52189431
todo todo