ServiceNow
SERVICE
DIGITAL

ServiceNow - IT Service Management (ITSM)

Capgemini har siden 2009 opretholdt et stærkt partnerskab med ServiceNow og har en stor ekspertise, der hjælper kunder med at implementere den førende ServiceNow-platform, som en integreret del af ITSM-transformationen.

Forbedring af IT-servicestyring hos Salling Group med ServiceNow-løsning fra Capgemini

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Capgemini er den førende ServiceNow partner siden 2009 og har stået for den største, mest omfangsrige implementering af ServiceNow i verden. Vores ServiceNow services omfatter:

Rådgivning: Definering af ITSM-processer og design af roadmap til ServiceNow-implementering, herunder værktøjsrekommendation baseret på organisatoriske krav. Vurderingen omfatter også platform- og procesoptimering for eksisterende ServiceNow-klienter.

Service Integration: Transformation af nuværende IT-tjenester ved brug af best practices i branchen til bedre tilpasning af forretningsmål og forbedret brugeroplevelse. Dette indbefatter procesdefinition, implementering af værktøj, organisatorisk change management, valideret test og administration af brugeroplevelse.

Vedligeholdelse af programmet: Udførsel af rutinemæssig vedligeholdelse og forbedringer på den eksisterende serviceudbyderplatform med innovative prismodeller som katalogbaseret prissætning.

ITIL-in-a-Box: Hurtig og nem Implementering af Capgemini standardprocesser, hvilket reducerer implementeringstidslinjer.

Platform-as-a-Service (PaaS): Udvikling af forretningsapplikationer ved hjælp af de indbyggede funktioner i ServiceNow-platformen.

Managed Service: Administration af infrastrukturtjenester via Capgeminis multi-tenant ServiceNow-instans.

Opgradering: Lancering af nye ServiceNow-udgivelser på klientens ServiceNow-instans med optimale tidslinjer og roadmap for produktudvidelser.

IT Operations Management: Udvidelse af klientens CMDB implementering for at tilpasse den til forretningstjenester.

Business Management: Preparation af klienter til effektiv udnyttelse af moduler som PPM, IT GRC og analytics.

Automatisering: Automatiserering af ofte manuel, tidskrævende og fejlbehæftet infrastruktur og applikationsvedligeholdelsesaktiviteter.

Hvorfor Capgemini?

 Der er så mange ServiceNow implementeringspartnere på markedet i dag, alligevel er der få virksomheder der opnår de fordele, de forventer af løsningen. Tre kerneelementer adskiller Capgemini fra resten;

  •  Vores medarbejdere er eksperter, som samarbejder intensivt med jeres folk for at sikre succes
  •  Vi tilbyder et rigtigt blueprint og en rigtig værktøjsplatform, der er dokumenteret på virkelige kundesider
  •  Vi fokuserer på forretningsmæssige resultater, ikke kun teknologiintegration

Kort sagt, vi kender platformen bedre end nogen anden i branchen, og vores gentagende succeser med projekter bekræfter at vi har evnerne. 

Hvorfor ServiceNow?

ServiceNow Partner

todo todo
Kontakt
  • Claes Kongsdam
    Claes Kongsdam
    Sales Director
    +45 52189595