PORTALER TIL SELVBETJENING
SERVICE
DCX

Portaler til selvbetjening

En selvbetjeningsportal øger din forretnings effektivitet markant, når kunderne selv finder vej gennem flows. Når løsningen automatisk modtager ordrer, samler data om kunderne og registrerer transaktioner i relevante systemer, så får din virksomhed mere tid til kundeservice og -pleje.

Fordelene ved at etablere digital selvbetjening er næsten så store, at det for mange virksomheder vil være det absolut mest lønsomme, de kan investere i. Gjort rigtigt er det præmie-eksemplet på en win-win situation, hvor både jeres kunder og din virksomhed opnår fordele på samme tid:

  • Kunderne har adgang til din virksomhed døgnet rundt, året rundt
  • Jeres service bliver gjort relevant i den kontekst, som kunden er i
  • I kan målrette tilbud og budskaber til den enkelte kunde baseret f.eks. på CRM-data og machine learning

De portaler, som Capgemini Sogeti kan udvikle for jer, understøtter personaliseret markedsføring, fordi data fra de øvrige forretningssystemer bliver brugt til at skræddersy budskaber og tilbud til specifikke segmenter inden for dine målgrupper. Derudover kan vi optimere de administrative processer og forbedre det serviceniveau, dine kunder oplever – bl.a. gennem intelligent genbrug af data i selvbetjenings-flow. Det betyder blandt andet, at den viden, der er til stede om brugerne, bliver brugt aktivt, så dine brugere ikke skal angive informationer, som de ved, at I allerede har.

Omni-channel er en selvfølge. Dine kunder vil kunne betjene sig selv på tværs af platforme og uden problemer skifte mellem mobil, tablet og PC undervejs. Processerne og teknologien i løsningerne er vores kernekompetence, og vi samarbejder med førende designbureauer om design og user experience.

Vi hjælper dig i hele processen fra strategi til eksekvering

  • Rådgivning om digital strategi og forretningskoncepter med fokus på selvbetjening og kundeservice
  • Valg af platform.
  • Konceptudvikling af portal-løsning optimeret på tværs af kanaler og devices og med integrationer til forretningssystemer gennem en skalèrbar arkitektur. 

Vi er specialister på de førende tekniske platforme, og kan rådgive dig i valget af den platform, der matcher dine forretningsmæssige behov bedst.

  • E-commerce: Episerver Commerce, Sitecore Commerce, og uCommerce
  • CMS: Episerver, Sitecore og Umbraco 
  • Search: ElasticSearch, Solr, Ankiro og Episerver Find
  • Recommendation: Raptor og Episerver Personalisation 

Vi stræber efter højeste certificerings- og partnerniveau på de nævnte platforme, og er anerkendt som Episerver Premium Partner, Sitecore Partner og Umbraco Gold Partner.

Det er nemt at komme i gang. Vi holder et møde på en time, hvor vi  sammen identificerer de væsentligste ønsker og problemstillinger, og kommer med et løsningsoplæg. 

Ønsker du mere information, kontakt Adam Osbirk Moe på mail eller telefonisk +45 52189557.

todo todo
  • Adam Osbirk Moe
    Adam Osbirk Moe
    Web & Portal Lead
    +45 52189557